Coming up: Gala







Weeeer een poster gemaakt voor een schoolfeest. Dit keer het jaarlijkse Kerstgala.
Omdat onze school te groot is om alle leerlingen tegelijk feest te laten vieren, hebben we twee gala's. Een voor de onderbouw en een voor de bovenbouw. Dit levert natuurlijk weer extra moeilijkheden op voor het maken van de posters en natuurlijk ook bergen extra informatie die op de poster moet. Gelukkig was alles in een avondje gepiept en hangt er nu weer een leuke poster in de hal. Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van graffiti bussen op mijn posters. Het is bestwel wennen om die bussen  te gebruiken, maar ik vind het resultaat bestwel leuk! (bovendien werkt spuiten MILJOEN keer sneller dan verven, dus is een poster zo gemaakt!)

Het thema is White Christmas, maar helaas had ik mijn pak al gekocht voordat we het thema hadden bedacht. Ik zal dus niet in het wit verschijnen maar mijn fluoriserende turqouise broek van Versace geeft ook wel een mooi effect. Aankomende vrijdag is het onderbouw gala en er valt nog een hoop te regelen dus het wordt een drukke week.





Simply Style By Aldo is on: