Working on Wonderland





Ik heb de afgelopen paar dagen niets gepost omdat ik druk bezig ben geweest en daardoor dus geen tijd had. Het zijn namelijk de eerste schooldagen bij ons op school en zoals ieder jaar traditie is krijgen de eerstejaars een introductie met als afsluiting een groot schoolfeest.
Ik zit dit jaar in de leerlingen vereniging en heb samen met mijn mede leerling op de andere locatie de leiding over het al het creatieve gebeuren rondom de schoolfeesten. We moeten thema's verzinnen, posters maken en zorgen voor de aankleding van de school. Het thema van dit feest was Wonderland. De eerstejaars komen in een geheel nieuwe wereld van de middelbare school waar ze in een week honderden nieuwe ervaringen opdoen. Het thema Wonderland slaat dus terug op de wondere wereld van de middelbare school. Ik ben samen met mijn helpers (dank daarvoor!!) twee dagen bezig geweest van negen tot vijf met knippen, plakken, tekenen en verven. Vandaar het oponthoud op mijn blog. Ik zal hier wat foto's posten met schilderingen en versieringen die we afgelopen dagen gemaakt hebben. Het was dus het eerste feest van het jaar. Het was veel werk, maar geweldig om te doen en ik hoop dat dit slechts een voorproefje was van wat de rest van het jaar nog gaat brengen.






        

Simply Style By Aldo is on: