Out of inspiration(?)


Okee het blijkt dus duidelijk toch een stuk moeilijker dan verwacht, om trouw elke dag een verhaaltje te posten. Mijn leven blijkt dus lang nog niet zo interessant als verwacht en hoewel de lijst nog-te-bespreken-mode-onderwerpen eindeloos is, blijft het moeilijk kiezen. Dus misschien wel tijd voor een momentje van Reflectie. Wat vinden jullie eigenlijk van mn blog tot nu toe. Het was namelijk bestwel een experimentje. Het is erg leuk om te doen maar ook erg tijdrovend. Ik zal hier onder even wat schetsen plaatsen die ik afgelopen dagen heb gemaakt. Het zijn natuurlijk wel maar stukjes ondraagbare couture gewoon in een opwelling getekend. Laat hieronder in een reactie even weten wat jullie van de schetsen vinden, maar vooral ook wat jullie van mijn blog vinden. Bovendien zou ik het leuk vinden als jullie helpen mijn blog te promoten door mn link te posten op Facebook, hyves, Twitter, sms, E-mail, pakezel of postduif maakt allemaal niet uit. Laat wat van je horen!